FANDOM

III wojna światowa – międzynarodowy konflikt pomiędzy państwami niewiernych i wiernych. Swoim zasięgiem objął całą Europę (z wyjątkiem części Wielkiej Rzeczypospolitej i zachodniej Skandynawii), większość Azji (oprócz obszarów na południe od Tajlandii), całą Afrykę, Amerykę Północną i Australię z Oceanią.

Wojna wybuchła 4 lipca 2014 roku atakiem jądrowym Korei Północnej na Seul o godzinie 3:34 czasu lokalnego. Drugi scenariusz wojny rozpoczął się 16 sierpnia 2015 roku (w I rocznicę powołania Wielkiej Arabii) atakiem biologicznym i chemicznym na porty europejskie nad Morzem Śródziemnym.

Ryzyko ataku przez Phenian było często ignorowane i traktowane jako kolejny szantaż Kim Dzong Una. Spośród czterech bomb jądrowych w Korei, tylko jedna zdołała dolecieć do celu (dwie inne upadły w Oceanie Spokojnym pomiędzy Koreą a Japonią powodując ogromną katastrofę ekologiczną, jedna przez pomyłkę została przeprogramowana na zniszczenie bazy wojskowej na Kamczatce zamiast na docelowy Pusan). Pomyłka rosyjska spowodowała atak Rosji i USA na Koreę, przez co został zatrzymany i zamordowany po licznych torturach Kim Dzong Un.

Do tej sytuacji dołączyły Chiny podbijając Mongolię i uznając Rosję za swojego wroga. Wojna chińsko-rosyjska trwała 4 lata i zniszczyła całą Syberię (patrz pożar syberyjski z 14 sierpnia 2016 roku).

16 sierpnia 2015 roku nastąpił atak Wielkiej Arabii na Europę. Europa pogrążona w lewackim totalitaryzmie sterowanym przez Unię Europejską i podzielona po misji USA w Korei nie rozpoczęła faktycznej obrony, przez co Wielka Arabia w ciągu 5 tygodni okupowała już Hiszpanię, Francję, byłą Jugosławię, Włochy, Szwajcarię i Grecję. Stopniowo podbijała nowe obszary, aż załamała się 5 października na kanale La Manche i 7 października w bitwie o Wrocław. Wielką Arabię wspierały Białoruś i Ukraina (na złość Rosji popierającą stronę europejską).

Klęska Wielkiej Arabii spowodowała ogromną liczbę wojen domowych i wojen lokalnych na terenie Europy, które na nowo przywołały spory, które tuszowały UE i NATO. W tym czasie Wielka Brytania rozpadła się na 4 kraje, Katalonia odłączyła się od Hiszpanii, Baskowie ogłosili niepodległość, Polska i Rosja chcąca odbudować swoje potęgi militarne podzieliły Białoruś i Ukrainę, Rumunia podbiła Mołdawię, Bośnia i Hercegowina rozpadły się, a Bawaria i Wojwodina ogłosiły niepodległość.

Po bitwie o Wrocław Polska zawiązała Ligę Wiernych, do której dołączyły Francja, Austria, Rumunia, Węgry i USA. Liga Wiernych miała w latach 2018-2020 ogromny wpływ na rozwój wydarzeń na świecie.

W 2019 nastąpiło wyparcie Wielkiej Arabii. Podczas wojny rozpoczął się także demontaż systemu w Afryce, gdzie dyktatura mozambijska z 2015 roku stopniowo bogaciła się i podbijała część Afryki.

Ogólnie zginęło ponad 3 miliardy mieszkańców Ziemi na skutek ogromnych epidemii obejmujących cały świat, skażenie jądrowe w całej Azji oraz liczne wojny. Kolejny miliard mieszkańców Ziemi zginęło pod wpływem głodu i braku podstawowej higieny.

Wojna zakończyła się 14 stycznia 2021 roku na skutek braku ludzi i broni wśród walczących państw. Została zakończona nalotami rosyjskimi nad Morzem Śródziemnym i Chinami.

Zobacz teżEdytuj

  • N-Day - wyzwolenie z Neapolu ostatniej cząstki Europy spod Wielkiej Arabii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki